Lasipullojen tyhjennyspalvelun asiakastyytyväisyyskysely 2022

14.11.2022

Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin lokakuun 2022 aikana tyhjennyspalvelussa mukana oleville palautuspisteille sähköisellä kyselylomakkeella.
Kysely lähetettiin yhteensä 2619 palautuspisteelle ja vastauksia saatiin 381 kpl.

Palpan lasipullojen tyhjennyspalvelun suositteluprosentti on 79.
 

Yhteenveto kyselyn tuloksista

Palautuspisteet ovat tyytyväisimpiä tyhjennysrytmiin sekä siihen, että tyhjennykset hoituvat sovitusti.
Myös kuljettajat koetaan avuliaiksi.

Eniten haasteita koetaan edelleen olevan tiedottamisessa ja astioiden puhtaudessa. 

 

 Arvosteluasteikko: 1 = erittäin tyytymätön, 3 = neutraali/tyytyväinen, 5 = erittäin tyytyväinen 

Lisätietoa lasipullojen tyhjennyspalvelusta